Suzuki S-Cross je nový, ale ako veľmi nový?

Keď si pozriete ako vyzeralo Suzuki S-Cross doteraz a ako vyzerá táto jeho tretia verzia, tak si poviete, že fajn, nová generácia, ale niekoľko spojitostí s predchodcom príde pri druhom pohľade. Nový S-Cross vzyerá rozhodne inak ako doteraz a môže za to výrazne predná maska.

Okrem oblého tvaru s dvomi chrómovými lištami je predok zaujímavý aj tvarom svetiel. Tie pôsobia naozaj moderne a majú štandardne LEDkové systémy. Podobné to je aj v zadnej časti, kde tiež pribudli nové svetlá s prepojením, nie svetelným, ale vizuálnym. A to v strede? Vyzerá celkom podobne ako doteraz. Dokonca aj rozmery sú rovnaké, takže si ich kľudne pozrite v našom teste predchodcu. Žiadny sa nezmenil, ani výška, ani rázvor, vôbec nič.

Interiér vyzerá na prvý pohľad novo. Ale taká je hlavne vrchná časť prístrojovej dosky. Ostatné osvedčené riešenia ostávajú. To znamená, že spodná časť je takmer identická s rovnakým panelom klimatizácie, rovnakým prepínaním vyhrievania sedadiel a aj s rovnakým prepínačom pohonu všetkých kolies. Vrchná časť je však iná. Displej si prehodil miesto s výduchmi klimatizácie.

A práve displej je to dôležité, čo sa udialo. Má deväť palcov, ale hlavne má úplne nový systém. Už na obrázku vyzerá omnoho modernejšie. S-Cross je tak prvým vozidlom automobilky s novým informačno-zábavným systémom. To je najzásadnejšia novinka, ktorá sa pretaví aj do ostatných nových a inovovaných modelov.

Novinkou však nie je pohon Allgrip a ani 48-voltový mild-hybrid s 1,4-litrovým turbomotorom. Ten nemá spresnený výkon, ale bolo by prekvapujúce, keby je iný ako súčasných 95 kW (129 k). Takže čo teda? Je toto úplne nový S-Cross? Nie. Je nový? Áno, ale len ekonomicky nový.