Na poriadny zážitok potrebujete LaFerrari, Porsche 918 Hybrid, či McLaren P1. Jasné, to tak! S tými autami sa možno budete trochu báť dupnúť na plyn hneď za mestom. Ale s takým krpcom ako Suzuki Alto Works…
Na zábavu stačí malému Suzuki Alto v Turbo RS, čo je základom Works, radový trojvalec s objemom 660 centimetrov kubických. Má iba 47 kW (64 k) a 100 Nm. Ale do rovnice treba rátať aj nízku hmotnosť. Alto Works môže mať predokolku, alebo dokonca pohon všetkých kolies.
Alto Turbo RS má iba päťstupňový automat. Ale v prípade Works môže byť nahradený päťstupňovým krátkym manuálom. Motor je trochu výkonnejší a má omnoho lepšiu reakciu na plyn. Prerobené riadenie zase reaguje precíznejšie. Teda všetko najlepšie!
Works má naviac pätnásťpalcové disky, pruženie vylepšené tlmičmi KYB a športovejší bodykit. V interiéri má sedadlá Recaro s červeným prešívaním a oceľové pedále. Bude sa predávať iba v domácom Japonsku, čo je trochu škoda, ale bude stáť skoro toľko, čo Clio GT.