Škoda Superb už bola pomaly posledným vozidlom v ponuke českého výrobcu, ktorý nemal LEDkové svetlá. Preto bolo čakanie na facelift u niektorých až túžobné. Netušíme prečo, lebo xenóny svietili naozaj veľmi dobre.
Jasné však je, že nové Full LED svetlá s adaptívnym maticovým usporiadaním budú svietiť ešte lepšie. Okrem svetiel sa vpredu zmenili aj tvary nárazníka a maska chladiča je širšia. Dosť výrazne. O iných tvaroch diskov asi hovoriť netreba. Vzadu je facelift menej nápadný, ale stále ho rozoznáte vďaka línii medzi svetlami.
Vnútro veľa zmien nepotrebovalo. Ale niečo predsalen pribudlo aj tu. Miesto klasických prístrojov môže byť pred vodičom digitálny displej s možnosťou zobraziť aj mapu. Hovorí sa o kvalitnejších materiáloch, ale to je vždy pri modernizácii.
Omnoho zaujímavejšie bude pozorovanie novej verzie Scout. Je postavená z kombi a má všetky potrebné detaily, aby vyzerala odhodlanejšie a drsnejšie. Dokonca má o 15 milimetrov vyššiu svetlú výšku a 18-palcové zliatinové disky. Nebude však pracovným nástrojom pre masy, lebo v ponuke bude iba s 2,0 TDI dosahujúcim 140 kW (190 k) a s 2,0 TSI, ktoré má 200 kW (272 k). Ale viac info máme v samostatnom článku.
Ešte zaujímavejšia možnosť v ponuke bude hybrid. Skrýva sa za označením iV. Vzhľadom na dlhší vývoj verzie nepracuje už s novým 1,5 TSI, ale ešte so starším agregátom 1,4 TSI. Ale aj ten má slušných 115 kW (156 k). K tomu sa pripája elektromotor s 85 kW (115 k). Celkový výkon sústavy sa dostal na 160 kW (218 k). Dá sa nabíjať z normálnej elektrickej siete, pričom otvor na nabíjanie je v prednej maske. Batéria má kapacitu 13 kWh, čo má stačiť, podľa WLTP, na nájazd 55 kilometrov v elektrickom režime.