V roku 2002 bol Superb kupé ako predstavený ako koncept. Na prvej generácii sedanu postavila automobilka zaujímavú kreáciu. Niesla názov Tudor, ktorý vychádzal z historických modelov. V podstate znamenal dvojdverový fonetickým napísaním anglického two doors a skrátením o esko. Vtedy mal pod kapotou motor 2,8 V6, najvýkonnejšiu jednotku zo sedanu.
Cypo design pripravil vlastnú víziu, ktorá by sa mohla volať Škoda SuperB RS Coupe. RS sa do názvu dostalo najmä kvôli tvaru predného nárazníka, inšpirovaného práve športovejšími modelmi značky. Karoséria vízie si zachovala, pre nový Superb typický, tretí sĺpik. Ten nie je veľmi pekný, ale k najväčšiemu sedanu od Škodovky neodmysliteľne patrí a je preň typický.
Vedeli by sme si predstaviť, že sa pod kapotou udomácni koncernový motor z Passatu W8. Slušilo by mu aj prepĺňanie po vzore Bentley. Výkon približne 250 kW (340 k) by potom nemusel byť problémom. Pohon všetkých kolies by sa však stal nevyhnutnosťou. Čo naň hovoríte?
Source: cypodesign.sk