Škoda bude mať modernejšie showroomy

Škoda predstavila vizualizáciu nového tvaru showroomov, ktorý sa začne používať už onedlho. Ku 16. septembru tohto roka sa spustil projekt modernizácie celej predajnej siete. Podobne ako pri autách sa aj v ňom uplatní heslo automobilky Simply Clever.

Čisté línie a veľkorozmerná grafika pútajú zákazníkov, ale sú zjemnené aplikáciou drevených plôch. Slovensko je jednou z prvých krajín, kde projekt modernizácie predajných miest začal.

Prvými miestami, ktoré implementujú nový tvar budú bratislavské predajne Todos s.r.o. a Danubiaservice a.s.

Konateľ spoločnosti Škoda Auto Slovensko, Ing. Karel Sklenář na margo zmien povedal: „V rámci neustáleho skvalitňovania služieb zákazníkom prechádzame na nový, moderný koncept predajní. Po uvedení nových modelov v rámci modernizovaného sviežeho dizajnového jazyka značky ŠKODA, je redizajn predajní ďalším logickým krokom. Najhustejšia sieť predajných a servisných miest, ktorú má značka ŠKODA na Slovensku, si zaslúži moderné, inovatívne a praktické showroomy. Presne také, aké sú aj naše modely.