Škoda predstavila vizualizáciu nového tvaru showroomov, ktorý sa začne používať už onedlho. Ku 16. septembru tohto roka sa spustil projekt modernizácie celej predajnej siete. Podobne ako pri autách sa aj v ňom uplatní heslo automobilky Simply Clever.
Čisté línie a veľkorozmerná grafika pútajú zákazníkov, ale sú zjemnené aplikáciou drevených plôch. Slovensko je jednou z prvých krajín, kde projekt modernizácie predajných miest začal.
Prvými miestami, ktoré implementujú nový tvar budú bratislavské predajne Todos s.r.o. a Danubiaservice a.s.
Konateľ spoločnosti Škoda Auto Slovensko, Ing. Karel Sklenář na margo zmien povedal: „V rámci neustáleho skvalitňovania služieb zákazníkom prechádzame na nový, moderný koncept predajní. Po uvedení nových modelov v rámci modernizovaného sviežeho dizajnového jazyka značky ŠKODA, je redizajn predajní ďalším logickým krokom. Najhustejšia sieť predajných a servisných miest, ktorú má značka ŠKODA na Slovensku, si zaslúži moderné, inovatívne a praktické showroomy. Presne také, aké sú aj naše modely.“