Predstavte si motor V6, impozantný zvuk, nádherné tvary, na ktoré sa ani prehliadka Victoria´s Secret nechytá, dve kolesá, priame vstrekovanie adrenalínu. Niečo vám tu nesedí? Spomeňte si na nemeckého undergroundového konštruktéra Horex. Zrazu zacvakli všetky závity? Je tu Horex VR6 Raw, ďalší člen tejto grázlovskej nemeckej šesťhlavej rodiny na dvoch kolesách.
Toto zvieracie mláďa je poháňané rovnakým motorom, ako starší bratia, V6kou o objeme 1128 cm3 s nervydrásajúcim výkonom 161 konských síl (120 kW). Špecialitkou tejto značky je samotná hrubá konštrukcia motora. Valce zvierajú uhol len 15° a zaberajú na dĺžku 17 palcov, takže sú uložené v jednom bloku.
Divoký maznáčik so vzhľadom black–on–black, vrátane Yčkových ráfikov z matného hliníka, výraznej dvojitej výfukovej koncovky a mikrovláknového sedadla, pohodlne zapadajúceho do ergonomického tvaru tela motorky, váži úctyhodných 220 kg, nič pre slečinky. Nad typickým okrúhlym svetlom s logom H, tróni centrálny 7“ farebný displej s tak trochu tabletovým vzhľadom, slúžiaci ako komplexný ovládač pre celý stroj. Celkový vzhľad je veľmi podobný ostatným modelom z rodiny VR6, no výrazný drsný čierny look ho zaručene stavia do centra pozornosti.
Vytlačiť všetok možný výkon z Véčkovej strojovne je vcelku jednoduché (ak ju udržíte medzi nohami), no podstatné je najmä včas zastaviť. Preto tu máme brzdiče Brembo M50, ktoré uľahčia aj riešenie krízových situácií. Ďalším pomocníkom je variabilné odpruženie Öhlins.
Najvýraznejšou črtou modelov VR6 od Horexu je určite symfonický prejav motora cez výfuk. No pri pohľade na túto surovú čiernu krásu je očakávaný efekt znásobený. Nám sa dych zatajil, v roku 2019 to, pri troche šťastia a trocha väčšej kôpke peňazí, čaká aj vás.