Nie, nemyslíme to zle, je ale známe a štatisticky dokázané, že obyvatelia najľudnatejšej krajiny sveta nepatria vzrastom medzi nadpriemer.
Avšak sú to práve oni, ktorí si skoro najviac potrpia na predĺžené autá. LWB Jaguar XJ, BMW 7, či Mercedes S by nemali bez dlhších verzii šancu. Dokonca aj Passat mal v jednom momente v ponuke takýto výstrelok.
Pokiaľ Porsche na svojej verzii Panamery LWB ešte pracuje, tak RUF ako renomovaný úpravca priniesol takúto pikošku.
Zobral Panameru, rozrezal v strede a pridal 40 centimetrov. Celkový rázvor je teraz 332 cm. Úpravou prešli B-stĺpiky a takisto zadné dvere, stĺpiky zmohutneli a dvere nabrali na dĺžke. Aj tak to nevyzerá harmonicky.
Aby sa prekonala nadbytočná hmotnosť, 4,8 litrový V8 motor dostal doping vo forme 15 kW (20 k) a 10 Nm. Nové hodnoty sú 309 kW (420 k) a 510 Nm. Čo z toho, keď je toto monštrum naozaj ohavné?