S krátkymi kusmi Mégane sme mali už česť, či už s dCi 130, alebo s vrcholnou (zatiaľ) možnosťou Mégane GT TCe 205. Ale v ponuke je dôležité aj kombi. Praktickejšiu karosériu automobilka predstavila v top prevedení, tiež označenom ako Mégane Grandtour GT.
Vieme o ňom, že bude mať väčší kufor. Dobre, to nevieme, ale podľa zväčšeného zadného previsu to tak naozaj vyzerá. GT príde s rovnakým motorom ako krátka alternatíva, čiže buď s TCe 205 s benzínovým motorom s 151 kW (205 k), alebo s biturbom dCi 165 s 121 kW (165 k). Oba budú s automatom s dvomi spojkami. Najdôležitejším prvkom zostane podvozok 4Control, ktorý ostatné verzie akosi nemajú.
Tvar kombi pripomína menší Talisman Grandtour, ale posledný stĺpik karosérie je čierny, čo opticky predlžuje a zväčšuje, pri pohľade zvonka, presklenie karosérie. Vzadu samozrejme trónia svetlá, ktoré sa skoro spájajú, nebyť znaku automobilky.
Pod prednou kapotou obyčajných modelov budú benzínové motory TCe 100 a TCe 130, oba s objemom 1,2 litra a štyrmi valcami. Naftu budú zastupovať jedna-päťky s 66 kW (90 k) a s 81 kW (110 k). Väčší motor 1,6 dCi s 96 kW (130 k) bude asi najlepšou voľbou.
Viac informácii automobilka zverejní pri príležitosti ženevského predstavenia. Vtedy bude známy aj termín začiatku predaja. Ale zatiaľ to vyzerá, že kombi, najmä zboku, vyzerá vyváženejšie. A tešíme sa ako Grandtour GT bude žrať zákruty.