Jedno z najobratnejších áut skončilo svoju púť na Slovensku. Ale v iných krajinách pokračuje veselo ďalej. Nám je jasné prečo skončilo. Sú za tým nízke predaje, keďže za neveľký príplatok oproti Twingu je väčšie Clio. Možno by facelift niečo zmenil. Ten prichádza teraz.
Základom zmeny je použitie nového predného nárazníka a denného svietenia v tvare písmena C v hlavných halogénových reflektoroch. Vďaka novému štýlu vyzerá spredu Twingo omnoho sviežejšie a tiež širšie. K sviežosti prispieva určite aj nová žltá farba a nový tvar zliatinových diskov.
Tým však facelift nekončí. Na bokoch vrcholných výbavových stupňov vidno lišty s chrómovými pásmi. No a vzadu je niečo revolučné. Nie sú to svetlá, aj keď aj tie prešli zmenami. Otváranie kufra už nie je dole nad evidenčným číslom, ale priamo pri stierači. Takže sa do kufra dostane aj ten, kto o tejto vychytávke nevie. Predná kapota ostáva rovnaká a dá sa iba zhodiť, nie klasicky vyklopiť.
Aj do interiéru Twinga sa dostalo nové slnko. Tým by sa dali nazvať nové farby niektorých lakovaných prvkov. Avšak dôležitejší bude systém Easy Link. Ten bude v žiare reflektorov debutovať v novom Cliu, ale už Twingo ho ponúkne o niečo skôr. Bol vyvíjaný Googlom a bude jednoduchší a intuitívnejší. A rýchlejší. Ak to bude ako pri Androidových mobiloch, tak bude rýchly až do prvého update. Podpora Apple CarPlay a Android Auto nikoho neprekvapí.
Na pohon budú slúžiť rovnaké motory ako doteraz. Najviac výkonu a možnosť automatu ponúkne 0,9 TCe s turbom, ale základ bude 1,0 SCe s atmosférickým plnením. Verzia GT s faceliftom ešte predstavená nebola.