Budú z nich ikony. A to doslova, keďže sú prvými z modelov nového segmentu, ktorý maranellská značka nazýva Icona. Plánovaný počet vyrobených kusov ani cena ešte známe nie sú, je však úplne jasné, že to prvé číslo bude veľmi nízke a druhé naopak vysoké. Vzhľad je očividne inšpirovaný speedstermi z päťdesiatych rokov, jazdné parametre a výkony sú však blízke formulám 1 zo súčasnosti.
Monza SP1 a SP2 sú pokrvní bratia, ich jedinou odlišnosťou je, že prvý menovaný je úplný individualista. To znamená, že bude vybavený iba jedným sedadlom, SP2 bude zasa tradičnejšou dvojsedadlovou verziou. Predné sklo chýba obom, poriadna helma s plexisklom bude nevyhnutným doplnkom. Obe verzie sú postavené na platforme modelu 812 Superfast a zhodne budú taktiež poháňané 6.5 litrovým dvanásťvalcom s výkonom 603kw/812 koní. Katapultácia z 0 na 100km/h prebehne za 2,9 sekundy, dvojnásobná suma sa na tachometri objaví za 7,9 sekundy. Za tieto dychberúce hodnoty môže motor, ale aj masívne použitie kompozitu, z ktorého bude vyrobená veľká časť karosérie. Interiér spája funkčnosť, minimalizmus a tie najlepšie materiály ako kožu či karbón. Nie je to vyslovene prehliadka okázalého luxusu vhodného na dlhé cesty, ale o tom tieto autá ani náhodou nebudú.
Dá sa predpokladať, že cena bude astronomická. Ako to však pri podobnom type superluxusného tovaru býva, pre určitú skupinu majetných zákazníkov je práve vysoká cena a exkluzivita lákadlom a dôvodom dopytu. Nie je teda pochýb, že autá budú vypredané ešte predtým, než opustia fabriku.