To, čo bolo vo Frankfurte predstavené ako koncept získalo takú priazeň potenciálnych zákazníkov, že to pôjde do sériovej produkcie. Nie, nie je to Ferrari, ani Bugatti, ale Volkswagen. Multivan PanAmericana sa v Ženeve predviedol v produkčnej verzii.
Oproti bežnému Multivanu nie je model PanAmericana až tak rozdielny. Pridáva 20 milimetrov svetlej výšky a 17-palcové disky kolies. Za príplatok budú osemnástky. Nárazníky sú lakované farbou so špeciálnou textúrou a Volkswagen autu pridal ochranu podvozku. Predná maska má pôvod v Highline a zadné svetlá sú zatmavené. Logo série je viditeľné na druhom stĺpiku karosérie.
Aj vnútro dostalo trochu inú vizáž ako má štandardne. O zmenách informujú aj svetielka svietiace na zem pri nastupovaní. Premietajú logo PanAmericana. Toto nie je taká kolotočárina ako keby premietali logo VW.
Tak interiér v stručnosti: iná podlaha, kožou potiahnutý volant, pedále s výzorom nehrdzavejúcej ocele, kožená hlavica radiacej páky a automatická klíma.
V ponuke má byť so všetkými motormi okrem úplne základného s výkonom 62 kW (84 k).