Naftový motor ťahá dobre. Ak má dokonca základ v dodávke od Fordu, tak aj vydrží. Na to stavil Land Rover s Defendereom. Lenže mu chýba výkon a pri zrýchlení mu to veľmi nejde. Síce krútiaci moment potiahne aj tanker, ale na ceste to je jedno. Firma Wildcat našla jeden cheat na vyšší výkon.
Ak si pamätáte Bowler Wildcat, tak nie ste ďaleko. Bowler ako firma upravujúca Land Rovery skončila, ale na jej miesto nastúpila Wildcat Automotive. S Bowler Motorsport nemá nič spoločné. Tak práve Wildcat Automotive pod prednú kapotu transplantovala niečo nové. Christian Barnard motorov miesto motoru Td5 vopchal pod prednú kapotu motor V8 s objemom 6,2 litra. Podľa parametrov je jasné, že je od GM. LS3 s výkonom 316 kW (430 k) a krútiacim momentom 540 Nm spolupracuje so šesťstupňovým manuálom GM 6L80. Ak trochu vo Wildcate pošteklíte peniazmi, môže sa výkon dostať až na 404 kW (550 k). A to už je teritórium, v ktorom sa pohodlne rozvaľuje Géčkový Mercedes. Okrem výmeny motora dokáže firma implementovať automatickú prevodovku Ford 6R80 ku naftovému agregátu.
Vnútri všetky ukazovatele aj prvky fungujú aj s novým motorom. Veď by bola hanba, keby nie. Zvonka pribudli rozšírenia. Tie by sme ale asi oželeli v prospech sériového vzhľadu.