Dvojliter v A45 AMG má fakt vysoký výkon. Extrémne na štvorvalec. Jasné, Mitsu Evo malo aj viac, ale tam boli úplne iné vnútornosti. V malom hothatchi mal hneď na začiatok 265 kW (360 k). Ten faceliftom narástol na 280 kW (381 k).
Posaidon, ktorý sa už predviedol so sedemstokoňovým Céčkom sa povenoval aj dvojlitru v pôvodnej verzii, konkrétne Edition 1. Zvonka sa nič extra nedeje. Ale pod kapotou sa udialo. Nové turbo, optimalizované sanie, upravené chladenie a tiež vylepšená prevodovka boli na vyšší výkon nutnosťou.
Výkon sa dopracoval na 362 kW (485 k). Krútiaci moment musel byť obmedzený na 555 Nm, aby aj napriek spevneniu neroztrhalo prevodovku. Posaidon tvrdí, že sa dostane na 310 km/h. Tristodesať! Veď to je len o niečo menej ako zvládne Ferrari F40. Stovka bude na tachometri za kratšie ako 4 sekundy.
Úpravca pridal aj brzdový systém, lebo toľko výkonu sa nedá len tak zastaviť. Dôležitou úpravu je aj deaktivácia systému Start-stop. V meste pomáha, ale skúste si predstaviť, že stopne rozohriaty motor po ostrejšej jazde. Najmä keď má z dvoch litrov 362 kW.