Mazda MX-5 Miata je kultovou záležitosťou a akousi vstupnou bránou do sveta zábavných zadokoliek. Pre prilákanie nových zákazníkov a udržanie tých existujúcich si Mazda preto pripravila jemný facelift a zopár vylepšení.
Začnime tým, čo sa nemení. Tým je dvojlitrový benzínový motor Skyactiv-G so 135kW/181 koňmi a 205Nm. Na výber je automat alebo manuál, obe so šiestimi stupňami. Novinkou je rozšírenie systému i-Activesense, ktorý obsahuje monitrovanie mŕtvych uhlov, asistent brzdenia či udržiavanie v pruhoch. Toto je súčasťou základného modelu Sport. Na ten naväzuje vyššia verzia Club s podvozkom Bilstein, samosvorným diferenciálom, LED svetlami a audiom BOSE s deviatimi reproduktormi. Najvyššou verziou je Grand Touring, ktorá je podovozkovo prakticky zhodná s verziou Club ale líší sa luxusnejšou úrovňou výbavy.
Cenový rozdiel medzi automatom a manuálom je zanedbateľný a prestavuje $600. Manuál je samozrejme lacnejší a lepší. Samotná Miata v základnej výbave začína na americkom trhu na sume $26,580 za verziu Sport s Manuálom. Club si Mazda cení na $30,290 a Grand Touring na $30,780. Dodajme, že k dispozícii je aj balík s diskami BBS a brzdami Brembo za $4,470. Zámerne uvádzame ceny v dolároch, ktoré sú zatiaľ potvrdené a dodávame, že Miata sa v USA začne predávať už o mesiac.