Európska únia tlačí na emisie áut normami a trh zase ničí malých výrobcov, ktorí sa mu nechcú prispôsobiť. Preto aj Maserati začalo dávnejšie uvažovať o naftovom motore. Aspoň, že riaditeľ automobilky oznámil, že hybridy sú podľa neho somarina.
Quattroporte dostane agregát, ktorý vyvinul taliansky motorár VM Motori. S objemom tri litre má usporiadanie V6 a variabilnú geometriu turba. Pre zníženie spotreby používa aj systém Start-stop. Výfuk s technológiou Air Gap v tlmiči sa využíva kvôli vysokým teplotám plynov a vyššiemu prietoku.
Z objemu sa podarilo dostať 184 kW (250 k) alebo 202 kW (275 k). To sú zatiaľ všetky údaje, ktoré boli zverejnené, jediné, čo ešte automobilka naznačila je zrýchlenie výkonnejšej alternatívy na stovku za 6,4 sekundy.
Kvôli zvuku reálneho Maserati pristúpila automobilka k použitiu aktívneho zvukového systému s dvoma akustickými prvkami na konci výfuku, ktoré odvedú potrebnú robotu.