Najmenší štvorkrúžkový olympionik sa chce dostať viac pod kožu a preto prichádza s ostrejšou verziou S1. Je postavený na malom Audi A1, takže očakávania Quattro S1 sú príliš prehnané. Použitie názvu modelu je síce logické, ale trochu poburujúce.
Ale nech je to akokoľvek, A1 má prepracované tvary a hlavne nové nárazníky, výraznejšie krídlo a štyri koncovky, akoby malo minimálne osemsto koní. Motor nepatrí medzi slabochov. Dvojliter TFSI so štyrmi valcami má 170 kW (231 k) a 370 Nm. Pohon všetkých kolies sa zabudnúť pri Audi nedá. Takže miesto Quattro S1 sme dostali S1 Quattro.
Krpec sa dokope na kilo za 5,8 sekundy, ale iba ak má trojicu dverí. V prípade pätice mu treba o 0,1 sekundy viac. V základnej výbave má S1 sedemnástky obuté do papučí 215/40 R17. Z príplatok štyri kruhy dodajú aj osemnástky s 225/35 R18. Také srandy ako xenóny s LED denným svietením a nejaké stylingové detaily Audi nemohlo vynechať. Posilu dostali a brzdy, vpredu s priemerom 310 milimetrov a červenými strmeňmi s nápisom S1. Niečo sa dostalo aj dnu, čierny interiér so šedými detailami dopĺňajú štandardné športové sedadlá, alebo za príplatok sedadlá S-Sport.
V Nemecku bude trojdverák stáť 29 950 eur, a za päťdverák vyvalíte 30 800 eur.