Ak neviete, kto je Jon Olsson, tak odporúčame Google alebo Wikipediu. V skratke, je to lyžiar, ktorý jazdí Freestyle. Vymyslel a prvýkrát predviedol aj niekoľko trikov. K nim patria napríklad D-spin 720 do flatspin 540 (DJ Flip), switch double rodeo 1080 (Hexo Flip), double flatspin 900 (Kangaroo Flip) a switch cork 720 do flatspin 540 (The Tornado). Veľa nám to nehovorí, ale tu zase pomôže youtube.
Triky a lyžovanie však nie sú tým, kvôli čomu je známy vo svete motorizmu. Tým sú zaujímavé autá, na ktoré vždy privalí box na strechu. Lamborghini Gallardo bolo prvým šokom. Na Gumball 3000 si zobral na začiatok Nissan GT-R, ako ináč so strešným boxom a potom presadol do Lamboghini Muriélago, tiež s rovnakým doplnkom. Štýl ako sa patrí. Umiestniť box na superšport má ale jednu nesmiernu výhodu. Netreba sa načahovať a liezť na prahy, ako pri SUV.
Najnovším prírastkom do vozového parku je niečo so štyrmi kruhmi. To veľmi neprekvapuje, pretože Audi sa hlási ako sponzor tohto športovca. Ako sám povedal, pôvodne chcel na R8 iba zmeniť nárazník u úpravcu PPI. Ale tam sa odohralo niečo drastickejšie a po návšteve auto dostalo kompletný karbónový set na rozšírenie a výkon upravený na 523 kW (710 k). To je na R8, ktorá po úprave váži iba 1500 kilogramov slušná porcia.
A nechýba ani strešný box na lyže. Audi je na rozdiel od Lamborghini oblé a použitie normálnych nosičov neprichádza do úvahy, tak zadnú oporu boxu robí krídlo. Celkom cool!
Tak nás napadá myšlienka, že kam sa hrabú ostatní športovci, ktorí si kúpia maximálne Bentley Continental GT s 23 palcovými kolesami?