Hyundai vstúpil s modelom i30N pred pár rokmi do sveta hothatchov a podrailo sa mu to na výbronú. Avšak aj pre enko nadišiel čas na facaelift.
Žiadne zásadné dizajnové zmeny sa nekonajú a novú i30N asi najľahšie rozlíšite podľa denného LED svietenia v tvare V, ktoré je teraz zakomponované do hlavných svetiel. Predošlá verzia mala samostatné svetelné pásiky v spodnej časti nárazníka. Taktiež štruktúra mrežovania sa zmenila a aj postranné otvory v nárazníku majú teraz šesťuholníkovú textúru. Vzadu pribudlo väčšie krídlo a svetlá majú o trochu ostrejšie hrany, avšak letmým pohľadom si to takmer nevšimente. Zmeny sú teda skutočne iba kozmetické. Pod kapotou zostáva v základe rovnaký dvojlitrový turbomotor s výkonom 184kW/250 koní a 353 Nm. Verzia Performance sa ale posilnila o 5 koní na celkovú hodnotu 206kW/280 koní a 392 Nm. Šesťstupňový manuál v ponuke zostáva, druhou možnosťou ale bude osemstupňový automat. Súčasťou balíka Performance sú aj 19″ kované disky, ktoré predstavujú úsporu 14,4 kg oproti sérii. Vnútri sa zasa dá hmotnosť šetriť odľahčenými sedadlami, ktoré vážia o 2,2 kg menej. Kabína môže byť buď v látkovom alebo kombinovanom prevedení koža-alcantara. Zmeny síce vyzerajú pomerne nepatrno, avšak Hyundai pracoval aj na vylepšení bezpečnosti novej i30N a preto jej nechýba napríklad asistent zabránenia voči kolízii monitorujúci trasu pred aj za autom alebo sledovanie mŕtvych uhlov.
Nová i30N by mala ísť v Európe do predaja začiatkom budúceho roka.