G-Power sa hral s 650i a aj s M6

G-Power je známy okrem iného aj tým, že sa s Brabusom preteká o to, kto má najrýchlejší sedan na svete. Raz ho má Brabus s modelom Rocket, inokedy G-Power s Hurricane. Ale až také extrémy zatiaľ nedosahujú nové verzie úpravy motora 4,4 V8.

Pre modely M5 a M6, ktoré zdieľajú agregát sú dostupné viaceré verzie zvýšenia výkonu pomocou balíka B-Tronik III:

  • výkon 459 kW (625 k), krútiaci moment 771 Nm
  • výkon 474 kW (645 k), krútiaci moment 810 Nm
  • výkon 500 kW (680 k), krútiaci moment 890 Nm
  • výkon 522 kW (710 k), krútiaci moment 890 Nm
  • výkon 544 kW (740 k), krútiaci moment 910 Nm

Agregát v modeloch 550i, 650i a 750i, či iL bude v prípade vybavenia rovnakým balíkom B-Tronik III dosahovať:

  • výkon 360 kW (490 k), krútiaci moment 685 Nm
  • výkon 375 kW (510 k), krútiaci moment 720 Nm
  • výkon 397 kW (540 k), krútiaci moment 790 Nm
  • výkon 411 kW (560 k), krútiaci moment 810 Nm

Balík B-Tronik III obsahuje okrem upravenej riadiacej jednotky aj vylepšené turbá a športový výfuk. Ale jednotlivé komponenty sa líšia podľa toho, ktorý balík bol zvolený. G-Power samozrejme dokáže odpáliť aj obmedzovač rýchlosti. Takže v preklade, ak máte 550i a chceli by ste M5, tak výkonom sa na jeho hodnotu dokážete dostať. A ak máte M5 a je vám to málo, tak…

Okrem sedmičky, päťky sedan a šestky kupé sú balíky dostupné aj pre päťku kombi, šestku kabrio a šestku GranCoupé.