Ford Ranger s oranžovou farbou musí byť Wildtrak

Ford Ranger prešiel prerodom len nedávno. Podobá sa viac na SUV Everest. Ale tá najštýlovejšia verzia sa dostala na pretras až teraz. Wildtrak sa dostane do ponuky s tiež s inovovanou tvárou. My sme testovali ten s oranžovou karosériou.

Športové ladenie exteriéru môže reprezentovať oranžová Pride, sivá Metropolitan, biela Cool, čierna Mica a strieborná Aluminium. Náš výber by bol jasný, oranžová, nech sa všetci poriadne otáčajú. A nielen kvôli veľkosti auta. Keď si majú šuškať, tak nech poriadne!

Karoséria má plastové lemy sivej farby, strieborné nájazdové lišty a osemnásťpalcové zliatinové disky.

Interiér sa medzigeneračne poriadne pomenil. Znova je bližšie k osobáku a Ranger ním stratil časť svojej industriálnej povahy. Veď uznajte, chrómové lemovanie výduchov, veľký displej so SYNC2 a to najlepšie, mäkké plasty. To sme nečakali.

Pod kapotou bude mať mohutný päťvalec s objemom 3,2 litra. Má stále výkon 147 kW (200 k) a krútiaci moment 470 Nm. Ten je spojený so šesťstupňovým automatom. O štvorvalci 2,2 asi uvažovať nebudete, aj keď ani 118 kW (160 k) a 385 Nm nie je práve málo.

Nám sa nepáčia tie disky. Sú akési nenápadné.