Ford Ranger prešiel prerodom len nedávno. Podobá sa viac na SUV Everest. Ale tá najštýlovejšia verzia sa dostala na pretras až teraz. Wildtrak sa dostane do ponuky s tiež s inovovanou tvárou. My sme testovali ten s oranžovou karosériou.
Športové ladenie exteriéru môže reprezentovať oranžová Pride, sivá Metropolitan, biela Cool, čierna Mica a strieborná Aluminium. Náš výber by bol jasný, oranžová, nech sa všetci poriadne otáčajú. A nielen kvôli veľkosti auta. Keď si majú šuškať, tak nech poriadne!
Karoséria má plastové lemy sivej farby, strieborné nájazdové lišty a osemnásťpalcové zliatinové disky.
Interiér sa medzigeneračne poriadne pomenil. Znova je bližšie k osobáku a Ranger ním stratil časť svojej industriálnej povahy. Veď uznajte, chrómové lemovanie výduchov, veľký displej so SYNC2 a to najlepšie, mäkké plasty. To sme nečakali.
Pod kapotou bude mať mohutný päťvalec s objemom 3,2 litra. Má stále výkon 147 kW (200 k) a krútiaci moment 470 Nm. Ten je spojený so šesťstupňovým automatom. O štvorvalci 2,2 asi uvažovať nebudete, aj keď ani 118 kW (160 k) a 385 Nm nie je práve málo.
Nám sa nepáčia tie disky. Sú akési nenápadné.