Ford C-Max a Grand C-Max budú v Paríži trochou v tieni nového S-Maxu, ale pozornosť si zaslúžia aj tieto dva modely. Prichádzajú tiež s novým výzorom, ktorý zapadá do konceptu, ktorý nastolil výrobca pri ostatných modeloch.
Vizuálne zmeny sa prejavia hneď pri prvom pohľade. Ostrejšie vykrojené predná svetlá adekvátne dopĺňajú masku, ktorej sa nedá povedať inak ako, že je z Aston Martinu. Fordu to v poslednej dobe sluší stále viac. Vzadu sa hlavne zjednodušili tvary piatych dverí a nový tvar si vzali aj zadné svetlá. Farebné kombinácie a tvary diskov nezostali zatienené a, ako pri každom facelifte, prešli obmenou.
Vnútri jasne vládne nový dotykový displej, ktorý konečne poskytne lepší prehľad ako maličký displejík pod oknom. Sync 2 sa ovláda cez osempalcový displej. Nový volant síce stratil tvar, ktorý sme si obľúbili, ale zase tento má vyhrievanie.
Pod kapotou bude okrem bežných motorov 2,0 TDCI a 1,0 EcoBoost zo súčasnej verzie aj 1,5 EcoBoost s výkonmi 110 kW (150 k) a 132 kW (180 k). Na naftovej časti ponuky zasvieti 1,5 TDCI s 88 kW (120 k).
Do výbavy pribudne aj systém Active City Stop brzdiaci pri nebezpečných situáciách v meste, Ford MyKey obmedzujúci mládež a mnohé ďalšie. Facelift by sa mal začať objavovať v ponuke po premiére v Paríži.