A je to tu, krajšia verzia Fabie, s dodatkom Combi sa ukáže tiež v Paríži. Síce spredu vyzerá tak ako krátka, bok ukáže krajší profil bez useknutej zadnej časti. Línie vyzerajú vyváženejšie a harmonickejšie.
V porovnaní s predchodcom je novinka o 90 milimetrov širšia, o 10 dlhšia a o 31 nižšia. Aj tieto hodnoty prispievajú k tomu, že už nevyzerá ako električka mimo koľají. Hmotnosť sa ubrala tiež tou správnou cestou. Nová Fabia Combi váži až o 55 kilogramov menej ako predtým. Síce sa to nezdá veľa, ale pri plnom obsadení sa vezie 5 ľudí, nie teoretických 6.
Exteriérové fotky prezrádzajú príjemné proporcie, ale čo interiér? Máte 3 pokusy uhádnuť akú fotku automobilka z vnútra zverejnila. Dáte to na prvý pokus, ukázala kufor. Asi preto, že prístrojová doska bude úplne rovnaká ako v hatchbacku.
Naspäť ku kufru. Ten je gigantický! Normálne má pri piatich kusoch ľudí na palube objem 530 litrov, čo je hodnota, ktorú nedosahujú autá o triedu, či dve vyššie. Ak sú vnútri iba dvaja, tak zhltne 1395 litrov nákladu.
Skoro všetky motory prevezme kombi z hatchu, ponúkne až 6 možností. Benzínové sú od 55 kW (75 k) po 81 kW (110 k) a naftové začínajú rovnako, ale končia pri 77 kW (105 k). Zásadná otázka pri novej Fabii Combi znie, či niektorí zákazníci nebudú mať dilemu medzi novinkou a Rapidom Spaceback. A druhá, tiež zásadná bude znieť, že ako bude vyzerať realita na cestách s malými diskami a priemernou výbavou. Takto však vyzerá naozaj dobre, len má problém v podobe Renaultu Clio Grandtour. Oproti nemu má síce striedmejší vzhľad, ale schováva kufor s takým objemom, že pri tmavých bočných oknách môže fungovať ako domáca pôda pre netopierov a speleologistov.
Na trh sa nová Fabia v kombajne dostane už v januári.