My sme to po teste Clia RS vraveli. Je síce vynikajúcim autom, ale hlavne pre tých, ktorí nejazdili na predchodcovi. Je skôr pre hi-tech generáciu, ktorá má dve modly, GT-R a PS4. Ale tí, ktorým v žilách koluje V-Power Racing + boli trochu sklamaní.
Renault však podľa posledných zistení spraví ultimátnu verziu ultimátneho hothatchu. Prístup hodný Porsche. Francúzske Clio RS GT3, teda vlastne Gordini, podľa hmlistých správ, bude mať výkon zdvihnutý o 22 kW (30 k) na 169 kW (230 k). Krútiaci moment by mohol poskočiť o 51 Nm na 285 Nm.
Podľa britského Autocaru by tak auto mohlo zrýchliť na stovku za 5,9 sekundy namiesto 6,7. Maximálka by sa mohla posunúť z 230 na 250 km/h. Ale to hlavné, na čo sa znieslo najviac kritiky ostáva zahalné tajomstvom. Zatiaľ nie je jasné, či Clio RS dostane manuálnu prevodovku, alebo si nechá dvojspojkový automat EDC. Aj tak sa na novú verziu tešíme. Veď okrem zmien výkonov bude mať sériovo podvozok Cup a hmotnosť zníženú až o 25 kilogramov.