Chevrolet oznámil a ukázal facelift Camara. Musclecar bude mať iné predné partie s užšími svetlami a výraznou maskou chladiča. Dozadu sa zase vracajú rozdelené dvojdielne zadné svetlomety. Štandardne svietia oválne elementy, po dvoch na každej strane.
Ak si pozriete model SS, čo je ten s osemvalcom, tak uvidíte kapotu Flowtie zvyšujúcu cirkuláciu vzduchu pri motore o 2,5 metra kubického za sekundu. Znižuje tým teplotu a dokáže tak zlepšiť termomanažment agregátu.
Pribudla aj nová modrá farba Riverside, ktorá má odkazovať na model Penske-Donohue Camaro Trans-Am, ktorý v roku 1967 pretekal, rovnako ako 20-palcové zliatinové disky.
Do interiéru pribudne nepriame osvetlenie a vyššie stupne výbavy prídu aj s kamerou na parkovanie. Modelový rok 2019 už bude mať aj nový Infotainment 3, ktorý debutoval v Malibu a Cruze. Zlepšuje pripojenie Bluetooth a Android Auto, či Apple CarPlay.
Model SS, s osemvalcom, bude využívať desaťstupňovú automatickú prevodovku. Tá má funkciu launch control a line lock na pretočenie zadných kolies.
Prekvapením je verzia 1LE. Má dvojlitrový turbomotor so štyrmi valcami. Produkuje až 206 kW (280 k) a 400 Nm. Je spojený výlučne s automatickou šesťstupňovou prevodovkou. Zaujímavé je, že model má rozloženie hmotnosti 50:50. My sme aj pri Mustangu s EcoBoostom hovorili, že je lepšie ovládateľný a vyvážený ako osemvalec.