Renault už napínal všetkých odhalením svetla pred začiatkom autosalónu vo Frankfurte. Podľa dostupných informácií by práve Initiale Paris mohlo predpovedať niektoré tvary nového Espace. V porovnaní s ním má nižšiu líniu strechy, čo ho približuje k S-Maxu od Fordu viac ako ku Galaxy tiež z ponuky modrého oválu.
Auto s dĺžkou 4,85 metra má ako koncept miesto pre štyroch a núdzovo dvoch v kufri. V sériovom stave by to malo byť 5+2. No a Espace nebude mať, podľa predpokladov ani 22-palcové zliatinové disky. Všetky svetlá zvonka využívajú LEDky, veď ako inak.
Aj napriek tomu, že je Initiale Paris veľkostne rovnaký ako Grand Espace, schudol až 250 kilogramov. Dvere auta sa otvárajú podobne ako na Rolls-Royce Phantom, ale stratil sa stredový stĺpik. Interiér vyzerá ako z budúcnosti a okrem nepriameho osvetlenia je v ňom ukrytý audiosystém Bose s 32 reproduktormi a dvoma subwoofermi. Srdce každého audiofila práve poskočilo.
Renault na pohon konceptu použil motor dCi 130 s výkonom 96 kW (130 k) a krútiacim momentom 400 Nm. Nie je to ale motor, ktorý je dostupný teraz, pretože v koncepte má dve turbá, jedno pre malé rýchlosti a jedno pre veľké. Spojený je s dvojspojkovou automatickou prevodovkou EDC so šiestimi prevodovými stupňami.
Ak bude naozaj vyzerať nástupca Espace takto, tak osloví určite viac zákazníkov ako súčasná generácia. A chceme aj tú strechu, ktorá vyzerá ako popraskané sklo!