Volvo V60 po facelifte vyzerá trochu civilnejšie. Ale nová verzia Polestar je úplne úžasná, fantastická, strhujúca. Dalo by sa použiť niekoľko rôznych prídavných mien, ale jednoducho možno Volvo V60 Polestar označiť ako famózne.
Funguje to asi takto: Zoberte klasické Volvo V60 s balíkom R-Design. Pod kapotou musí samozrejme byť tá najvýkonnejšia pohonná jednotka. Motor so šiestimi valcami a objemom tri litre upravte na 257 kW (350 k) a 500 Nm. Treba dbať na to, že automatická prevodovka musí posielať všetku silu na všetky kolesá.
Polestar dosiahol uvedené hodnoty vďaka inštalácii twin-scroll turba Borg Warner, väčšieho chladiča a výfuku z nehrdzavejúcej ocele. Kombi s hmotnosťou 1822 kilogramov dokáže vyšprintovať na stovku za 4,9 sekundy. Dvojnásobok je na tachometri za 17,7 sekundy. Obmedzenie maximálnej rýchlosti Polestar odkukal od nemeckých výrobcov. Je na hodnote 250 km/h.
Keď sa auto rozbehne, treba ho aj zastaviť. Vpredu sú kvôli tomu šesťpiestikové brzdy s kotúčmi s rozmerom 371×32 milimetrov od Bremba. Vzadu sú pre zmenu disky s rozmerom 302×22. Kontakt s vozovkou zabezpečujú pneumatiky 245/35 R20 na diskoch Polestar.
Okrem V60 Polestar Volvo odhalilo aj reálny tvar modelu S60L určeného pre Čínu. A na prvý pohľad ani nie je vidno, že auto je predĺžené. Nárast rázvoru a teda aj dĺžky je 80 milimetrov. Rázvor sa tak dostal na 2856 milimetrov. Najviac ho zaznamenajú pasažieri na zadných sedadlách.
Pod kapotou predĺženej verzie budú mať Číňania dvojliter s prepĺňaním a štyrmi valcami s výkonom buď 147 kW (200 k) alebo 177 kW (241 k). Pre náročnejších zadných pasažierov bude dostupný trojliter V6 s 221 kW (300 k). S60L sa začne predávať v decembri za 220 000 čínskych juanov, čo je v prepočte približne 26 650 eur.