BMW 5 GT nesadlo dizajnovo každému, ale ktokoľvek sa v ňom odviezol môže potvrdiť, že 5ková karoséria so sedmičkovým podvozkom dokázali divy z pohľadu komfortu. Preto aj pre novú generáciu, ale s vyšším číselným označením, zostali rovnaké základné predpoklady.
Nové 6 GT zachováva veľkorysý priestor a tiež vyššie sedenie. Ale už nebude vizuálne kontroverzné, bude sa páčiť naozaj väčšine ľudstva. Teda aspoň tej, ktorá sa neodvracia od áut. Natiahnutý tvar, svalnatejšie pôsobiace boky a výrazné LED svetlá na oboch koncoch sú vítanými vylepšeniami.
Šestka GT je dokonca väčšia ako 5 GT. Na dĺžku je nárast 87 milimetrov, šírka ostala nezmenená, ale dynamickým líniám prispieva zníženie o 21 milimetrov. S rázvorom 3070 milimetrov predvádza, že zadní pasažieri majú viac miesta na kolená. Tvar karosérie zase pridal aj niečo na hlavu. A bokom nezostal ani batožinový priestor s objemom 610 litrov.
Aj napriek zväčšeniam neprináša interiér žiadne vizuálne výstrelky. Dajú sa v ňom nájsť odkazy na sedmičku a najnovšiu päťku.
Na začiatok BMW ponúkne tri motorické verzie, všetky s osemstupňovým automatom. Benzínový základ bude štvorvalec v 630i GT. Dvojliter ponúkne 190 kW (258 k), 400 Nm a spotrebu od 6,2 litra v kombinovanom cykle.
Väčší trojliter so šiestimi valcami v rade, označený ako 640i GT bude mať možnosť pohonu xDrive. Dosiahne 250 kW (340 k) a 450 Nm. Stovku dokáže vyčarovať za 5,3 sekundy a kombinovaná spotreba má byť od 7 litrov.
Prvou naftovou alternatívou bude tiež trojliter so šiestimi valcami v 630d GT. Bude mať 195 kW (265 k) a 620 Nm. Podľa diskov a výbavy bude v kombinovanom cykle potrebovať od 4,9 litra nafty na sto kilometrov. Na stovku sa však dostane už za 6 sekúnd.