Bugatti postavilo monštrum motor. Teda vlastne Volkswagen, keďže Ferdinand Piëch to zatiahol z inej kasičky. Gigant má osemlitrový objem, 16 valcov a štyri turbá. A vyzeralo to tak, že sa mu nič len tak ľahko nepriblíži. Ale nový motor od BMW má jednu spoločnú charakteristiku.
Štyri turbá napchala automobilka s modro-bielym znakom aj do trojlitrového radového šesťvalca. To ak vy sa zdali tri turbá málo. Nový motor nie je aj napriek viac slimákom ťažší, veď jedno veľké turbo nahradili dve menšie. Vraj sú aj nižšie náklady na výrobu, keďže dve malé sú lacnejšie ako jedno veľké.
Trojliter quadturbo má výkon 294 kW (400 k) a krútiaci moment 760 Nm. Krútiaci moment musel byť na hodnotu obmedzený, lebo by potrhal osemstupňový automat od ZF. Ako prvý model využije agregát BMW 750d xDrive.
Veľký sedan dá so štvorturbom stovku za 4,6 sekundy. Maximum ani veľmi uvádzať netreba. Je tiež obmedzené, na obligátnych 250 km/h. Automobilka tvrdí, že viac túrb znamená 5 percent zo spotreby dole.
Po 750d xDrive sa nový agregát dostane aj do X5 M50d a X5 M50d. Neskôr sa ukáže aj v M550d.