Porsche prechádza na turbomotory. Atmosféry sú zrazu vyhradené pre špeciality. Ale to nám nevadí. Turbo má aj nová generácia verzii Carrera S a Carrera 4S. Sú o niečo väčšie ako boli doteraz. Generácia 992 sa však stále prezentuje s rovnakými proporciami ako doteraz.
Ak sa zameriate na detaily, tak vidíte, že 992 je nová. Vpredu to vidno na kapote, napríklad, ktorá má výrazne ostré tvarovanie, podobne ako mala kedysi verzia modelu s označením 964. Jasné, aj nárazník je iný, vyzerá, že má jeden široký otvor na prívod vzduchu.
Vzadu je to o niečom inom. Tretie brzdové svetlo sú dva vertikálne pásy v mriežke nad motorom, ale normálne svetlá sú vo forme širokého pásu LEDiek. Vyzerá to na Panamerizáciu dizajnu. Vlastne aj Cayenne má takýto spôsob rozmiestnenia prvkov.
Interiér tiež nie je odvážny. Najviac odviazané je odhodenie tradičnej páky na radenie rýchlostí. Miesto nej je len taký malý prepínač. To však znamená, že reálne sa rýchlosti dajú radiť manuálne len pod volantom. Sme zvedaví ako bude vyzerať v tomto interiéri manuálna prevodovka, ktorá má vraj tiež časom prísť.
Nová 911 bude mať trojliter s protibežnými piestami a ponúkne výkon 331 kW (450 k). To stačí na stovku za 3,6 sekundy, v prípade Carrery S. Carrera 4S bude na rovnakej méte o 0,1 sekundy skôr, ale v prípade Sport Chrono balíka sa časy ešte skrátia o 0,3 sekundy. Maximálka je za hranicou 300 km/h.