Kia zapracovala na svojom zástupcovi nižšej strednej triedy. Cee’d sa trochu zmenil. Ale nie príliš, bezpečne ho identifikuje každý, kto videl prvú verziu. Hlavne sa teda zmenili disky. So much wow! Aj 16tky, aj 17 tky sú iné.
K decentným zmenám sa radí aj nový nárazník. Vyzerá akosi širšie a má viac ostrých línií. Vpredu sa ešte čiastočne zmenili reflektory. To by bolo skoro všetko. K tomu sa potichu pripojil nový zadný nárazník a LED zadné svetlá.
Kia vraví, že interiér je tichší vďaka novým tlmiacim látkam. Výrazne sa znížila aj hlučnosť naftových CRDi. Vnútri pribudol aj kadejaký chróm okolo výduchov, prístrojov a na pár ďalších miestach.
Pri novom tvare sa predvedie aj trojvalec s litrovým objemom T-GDi. Bude mať buď 74 kW (100 k) a 172 Nm, alebo 88 kW (120 k) s rovnakým krútiacim momentom. Z ponuky sa nevytratí ani benzínový atmosférický motor s 94 kW (128 k), či stokoňový 1,4 MPI.
Naftové alternatívy prídu vo forme 1,6 CRDi. Ten ponúkne buď 81 kW (110 k), alebo 94 kW (128 k) plus 265 Nm. Úplný vrchol bude mať 100 kW (136 k) a 285 Nm. Pre najvýkonnejší naftový motor bude dostupná aj nová sedemstupňová automatická prevodovka s dvoma spojkami.
Športovejšie strihnutá verzia GT dostane nový zrezaný volant a hliníkové štartovacie tlačidlo. Do výbavy sa dostane aj tlačidlo, ktoré pustí nový motorový soundtrack do reprákov. Toto je vždy smiešne, ale najviac na M5 od BMW.