Nevieme aký dôvod môže niekto mať na to, že chce výkonné Céčko a nejde do C63 AMG. Teda vieme, peniaze. Na takých v Detroite myslela samotná automobilka Mercedes-Benz a pripravila im novú verziu s označením C450 AMG Sport.
Takže je jasné, že to nebude úplne plnohodnotné AMG, ale to asi vadiť nebude. Pod prednou kapotou bude biturbo V6 s 270 kW (362 k) a 517 Nm. Cez sedemstupňoovú prevodovku 7G-Tronic bude poháňať všetky štyri kolesá ako 4Matic. Sedan dá kilo za 4,9 sekundy, kombi za rovných 5. O maxime sa pri nemeckých autách netreba ani zmieňovať, je rovnaké ako vždy. Ak to neviete, tak 250 km/h.
Od C63 AMG slabší brat preberie aj niektoré tvarové detaily. A nielen tvarové, ale aj technické, ako nastavenie tlmičov, zmenenú prednú nápravu a tuhšie pružiny. Dokonca aj systém pohonu všetkých kolies 4Matic získal nastavenie 33:67 v prospech zadnej nápravy. Vizuálne zmeny sú najlepšie viditeľné na fotkách, kde sa ukáže nový predný nárazník, iná maska chladiča, štyri koncovky výfuku a jemný spojler na kufri.
Lenže C450 AMG Sport nie je jediný model, ktorý sa predviedol na najväčšom zaoceánskom parníku autosalóne. Druhou zaujímavou novinkou je Prius v modelovom rade triedy C, C350 Plug-In Hybrid. Kombinuje dvojlitrový prepĺňaný motor z C250 s elektromotorom. Kým normálne má motor 155 kW (211 k) a 349 Nm, elektromotor disponuje 60 kW (80 k) a 340 Nm. Spolu sa kombinovaný výkon dostal na 205 kW (279 k) a krútiaci moment na 599 Nm.
Prevodovka 7G-Tronic získala ako popis prevod veličín na zadnú nápravu. Stovku dá sedan za 5,9 sekundy a maximálne zvládne 250 km/h, ale bez obmedzovača. Kombi je o 0,3 sekundy a 3 km/h pomalšie.
Elektrická energia je uchovávaná vo vodou chladených akumulátoroch Li-Ion schovaných pod podlahou batožinového priestoru. Ten kvôli 100 kilogramom batérií stratil 115 litrov z objemu. Batérie sa z bežnej elektrickej siete nabijú za dve hodiny a poskytnú akčný rádius 31 kilometrov. Ako hybrid zvládne prejsť sto kilometrov za 2,1 litra benzínu. V predaji sa objaví ako C350e.