Citroën predstavil nový Jumper. Teda nový ako nový. Dodávka prešla dôkladným faceliftom. To okrem iného znamená, že odteraz nebudú pasovať diely z jednej na druhú. Nový dizajn veľkého auta sa dá nazvať ako usmievavá tvár, alebo primračený čmeliak.
Automobilka zachovala všetky veľkosti, ako boli aj predtým, zmenil sa len dizajn. To je veľmi dobrá správa, lebo už predtým Jumper ponúkal napríklad šírku medzi blatníkmi až 142 centimetrov. A tiež aj všetky variácie ostanú.
Dizajn zmenili najmä predné svetlá s integrovanými LED dennými svetlami. Tie si však vyžiadali aj úpravu kapoty a nárazníka. Tiež aj zadné svetlá museli prejsť k novej identite značky.
Pár zmien zaznamenal aj interiér. Citroën vnútri ťažiskovej dodávky pridal Connecting Box s Bluetooth a USB. Tomu asistuje 5-palcový displej schopný zobraziť aj obraz z parkovacej kamery a navigačného systému.
Nový Jumper bol testovaný na vzdialenosti minimálne milión kilometrov. Náklady na palivo sa podarilo znížiť až o 15 percent, čo je v preklade skoro pol litra. Úsporu dosahujú modely e-HDI 130 a e-HDI 150 s vypínaním motora Start-stop.