ABT to vie. Vie spraviť aj zaujímavé autá. Máme pocit, že práve úprava TTčka zaujímavou určite bude. Audi TT RS-R je celý názov projektu, ktorý vznikol z… Prekvapenie sa nekoná, vznikol z TT RS. Len s tým rozdielom, že dokáže kľudne výkonmi konkurovať R8 Spyder.
Vznikne iba 50 kusov tohto špeciálu ako kupé a 50 ako roadster. Pod kapotou zostane radový päťvalec s objemom 2,5 litra. Len mu pribudne toľko, čo má bežný hatchback. Pribudne celých 74 kW (100 k). Celkovo sa výkon dostáva na na 368 kW (500 k). Ani krútiaci moment nezostal pôvodný, prídavok 90 Nm ho dostal na 570 Nm.
ABT prehlásilo, že roadster TT RS-R je na stovke o pol sekundy skôr ako bežný kus TT RS. To znamená, že na stovke je za 3,4 sekundy. R8 Spyder to dá za 3,6 sekundy. Maximum upraveného TT je 280 km/h, ak by ste to chceli vedieť.
Aj vizuálne nastalo pár zmien. Menovite: agresívnejší bodykit, veľké kolesá a karbónové prvky, čakali ste niečo iné? Nie, ani my. Ale je cool. Vlastne TT RS-R sa vymanilo z povesti kaderníckeho auta.