Všetko musí byť buď športové, alebo SUV, alebo brutál lacné. Rapid Spaceback nie je drahý, takže do jednej kategórie sa môže kľudne zaradiť. Monte Carlo zase vyzerá športovo. Takže chýbala len alternatíva SUV.
A skúste hádať, čo najnovšie Škoda vymyslela? Nie, nie je to Scout. Ani Outdoor. Ale automobilka použila na terénne sa tváriaci hatchback Rapidu nový názov ScoutLine. Plastovanie a čiastočné chrómovanie sú už normálne. Pri Rapide Spaceback Scoutline sa naviac budú prezentovať 16-palcové disky Rock, či 17-palcové Camelot.
Paleta farieb zostane taká ako pri Rapide normálne, vrátane zelenej Pistachio. Pod kapotu sa tiež dostane skoro všetko okrem toho, čo poháňa verziu GreenLine. To by už len ako vyzeral ten názov? Rapid Spaceback GreenLine ScoutLine? Takže zostanú tri benzínové a dva naftové agregáty.
A to nie je ešte všetko. To, že Škoda sponzoruje a je vlastne partnerom Tour de France, znamená jednu akčnú sériu. Rapid v sérii Tour de France bude poháňať 1,2 TSI s výkonom 66 kW (90 k) a päťstupňovým manuálom. V základe bude mať športové sedadlá, 17-palcové disky, zadný spojler, športové pedále, športový multifunkčný volant, rádio s dotykovým displejom, zadné parkovacie senzory, automatickú klimatizáciu, či čierny dizajnový balík. Bude stáť 14 129 eur.