Viac ako milión eur (1 004 800 €). Alebo 866 tisíc britských libier. Výber je na vás. Ale to nie je tak veľa, toľko predsa stál aj pôvodný Veyron, len odvtedy bola inflácia každoročne, takže milión z doby prvého Veyronu je o niečo viac. Takže ponuka roka?
P1 bude poháňať 3,8-litrový motor V6 s prepĺňaním dvoma turbami. To znamená výkon 542 kW (737 k). A ešte hlavne treba povedať, že to bude hybrid. Ešte raz Hybrid! Elektrický motor má výkon 132 kW (180 k) a celkovo to auto prepožičiava potenciál vyjadrený hodnotou 674 kW (916 k) a 900 Nm.
A nakoľko to je predsa hybrid, dokáže zvládnuť výlučne na elektrickú energiu až 20 kilometrov, ak rýchlosť nepresiahne 50 km/h. Pri maximálnom zrýchlení sa stovka objaví na tachometri za 3 sekundy, dvojstovka za sedem sekúnd a trojstovka za 17 sekúnd. Za 17 sekúnd sa niektoré autá nedostanú ani na stovku.
Aj napriek akumulátorom sa celková hmotnosť dostala iba na 1400 kilogramov. Z toho je šasi iba 100 kilogramov, pretože je komplet z karbónu. A aby zadok v rýchlosti neodskakoval a nelietal, prítlačné krídlo generuje prítlačnú silu s ekvivalentom 600 kilogramov.
Je síce nástupcom legendárneho McLarenu F1, ale P1 už nie je trojmiestny. Konštruktéri použili klasickejší, dvojmiestny interiér. Aj vnútri je väčšina povrchov z karbónu, ako sa na pravý športiak patrí. Ani jeden z povrchov však nemá úplne vrchnú vrstvu, čím sa podarilo ušetriť 1,5 kilogramu. To pripomína perfekcionizmus Japoncov pri Honde NSX, kde dali tenšiu manžetu radiacej páky, aby ušetrili pár gramov.
Pár kíl naopak pridáva komfortná výbava ako satelitná navigácia, automatická klíma a prémiový zvukový systém.