Už sú to tri roky, čo Porsche ukázalo súčasnú generáciu Panamery. To znamená, že je čas na facelift. Modernizácia sa dotkla nielen vzhľadu, ale tiež mechanickej časti. Ako prípravu na novú generáciu Porsche spravilo rekord na Nűrburgringu v segmente luxusných vozidiel.
Ten rekord drží verzia Turbo S. Dostala sa na 7:29,81. Pri dĺžke okruhu 20,6 kilometra je to slušný čas. Naviac na auto, v ktorom môžu ísť štyria. Ale čas ako taký nie je relevantný. Pre krčmové reči je však dôležitejšie, že Panamera porazila AMG GT so štyrmi dverami. A to aj vo verzii 63S. Takže teraz len ostáva čakať, čo dokáže hybridná verzia megalomanského Mercedesu, ktorá má mať ešte o 150 kW (204 k) viac.
Porsche Panamera Turbo S dalo okruh s motorom V8 s objemom 4 litre. Ten dosahuje výkon 456 kW (620 k) a krútiaci moment 850 Nm. Stovku má za cca 3 sekundy a môže mať všetky karosérie, ktoré sú v ponuke. To znamená liftback, predĺžený liftback Executive a kombi Sport Turismo. Turbo S v ponuke nahradí model Turbo.
Novinkou v ponuke bude aj inovovaná verzia Panamera 4S E-Hybrid. Po novom má 412 kW (560 k) a 750 Nm. Benzínovou časťou je 2,9-litrový šesťvalec s prepĺňaním dvoma turbami. Zrýchlenie na stovku za 3,5 sekundy a maximálna 300 kilometrov za hodinu boli tiež klincom do rakvy Turbu. Sú to veľmi podobné parametre. A zmena je aj v elektrickej časti. Má batériu s kapacitou 17,9 kWh miesto 14,1 kWh. Na nabitie tak má zvládnuť 54 kilometrov.
Základný motor v Panamere už nebude trojliter s turbom, ale 2,9-tka s dvomi turbami. Po novom teda bude mať 243 kW (330 k) a 450 Nm. Novinky sú však aj zvonka. Zadnú časť obmenil pás prepojenia svetiel, ktorý vyzerá ako na Macane a Cayenne. Predok bude mať štandardne vzhľad zo Sport Design. Zvyšok balíka športových doplnkov je za príplatok a môžu mať karbónové prvky. Nové disky a farby sú pri faceliftoch štandardným vylepšením. Vo vzorkovníku pribudla hnedá Truffle a červená Cherry.
V interiéri bude nový volant a za príplatok jeho verzia GT. Do predaja sa dostane na jar 2021.