Porsche 911 Carrera T je najpuristickejší základ

Je zaujímavé, že Porsche predstavilo model 911 Carrera T ako puristicky základ , ktorý je alternatíva ku základnému modelu Carrera. Vychádza z úplne základného modelu, ale pridáva niektoré veci, ktoré základný model mať nemôže a zároveň ho dostáva bližšie ku Carrera S a 911 GT3 Touring.

V prvom rade 911 Carrera T prichádza s manuálnou prevodovkou, ktorá sekunduje trojlitrovému plochému 6-valcu s dvojnásobným prepĺňaním. Ten má výkon 283 kW (385 k) a krútiaci moment 450 Nm. Základná prevodovka má sedem manuálnych stupňov a Carrera T s ňou dokáže vyšprintovať na stovku za 4,4 sekundy. V zozname výbavy na želanie bude aj automatická osemstupňová dvojspojková alternatíva, ktorá skráti čas zrýchlenia o 0,5 sekundy a príplatok za ňu je presne nula eur. Zmena motora nie je nutná, jedine manuálna prevodovka nie je dostupná pre základný model Carrera. Je dostupná až od modelu Carrera S. Carrera T sadla presne medzi tieto dve prevedenia Porsche 911. V základnej výbave bude mať aj mechanický samosvorný diferenciál s variabilným rozdelením krútiaceho momentu Porsche Torque Vectoring. Ten tiež nemôže byť pre základnú Carreru.

Tento model bude mať štandardne aj znížený športový podvozok, ktorý auto dostáva 10 mm nižšie. Výraznou zmenou však bude aj nižšia hmotnosť. Oproti rovnako vybavenej Carrere je Carrera T ľahšia o 46 kg. Môže za to menšia zvuková izolácia, ale aj tenšie okna a tiež štandardné zrušenie zadných sedadiel. Naozaj, Carrera T, nemá v štandardnej výbave zadné sedadlá, môžete si ich doplniť pri konfigurácii, znova bez príplatku.

Zvonka bude táto verzia odlíšiteľná pomocou nápisov, ale aj spätných zrkadiel. Tie dostanú kryty lakované sivou farbou Agate Grey. Koncovky výfuku budú mať čiernu farbu a disky s priemerom 20 palcov vpredu a 21 palcov vzadu, ktoré pôvodne využíva Carrera S zase získajú titánový odtieň sivej. Práve toto môže byť jedna z najpuristickejších alternatív v ponuke. Je to taká 911 GT3 Touring s ohľadom na náklady. Aj keď aj Carrera T bude určite stáť aspoň 180 000 s rozumnou výbavou, stále je to menej ako spomenutá GT3 Touring. Základná cena tejto verzie je 130-tisíc eur.