Peugeot 208 bol v roku 2020 autom roka a v roku 2022 sa zasa stal najpredávanješím autom v Európe. Je teda jasné, že tento kompaktný model je pre Peugeot kľúčovým. Omladenie a modernizácia teda neprekvapujú.
Facelift sa týka klasickej spaľovacej 208 ale aj elektrickej verzie E-208. Predná maska má po novom znak s grafikou levej hlavy a tiež štruktúru s malými prvkami vo farbe karosérie. Celé to dopĺňajú denné LED svetlá v tvare troch pazúrov. Tým sa dostávame k záveru, že aj 208 prebrala nový dizajnový jazyk značky, s ktorý ako prvý debutoval model 508. Úplne nové sú aj 16″ a 17″ disky kolies rezané diamantom. Tie sú čierno-strieborné a ich lúče pripomínajú písmeno X. Rozhodne ide o veľmi netradičný a neopozeraný tvar. Základná verzia Active má aj naďalej analógovú palubnú dosku, ostatné vyššie ale majú plne digitálny displej. Verzia GT ho má aj s 3D efektom. Avšak 10″ infotainment i-Cockpit majú všetky výbavy. Zásadné zmeny sa ale v kabíne neudiali a na prvý pohľad si všimnete asi iba nové logo na volante. V prípade manuálnej prevodovky aj novú hlavicu. Peugeot sa skôr zameral na funkčnosť a tak napríklad bezdrôtové nabíjanie je výkonnejšie a pribudli USB porty či parkovacie kamery s vyšším rozlíšením. Základom je aj naďalej 75 benzínových koní z 1.2 litrového trojvalca. Najviac výkonu, teda až 156 koní, ponúkne elektrická verzia E-208 s dojazdom až 400 km a 100kW nabíjaním.
Dostupnosť vynovenej 208 sa datuje na november tohto roka.