Hlavne neminúť všetky premiéry na jeden autosalón. Aj tak by sa dalo asi charakterizovať heslo Mercedesu. Videli sme kombi a sedan triedy C po facelifte sa do New Yorku rozbehne kupé a kabrio. Ale doteraz bola vrcholná verzia C63 AMG zahalená.
Väčšina noviniek zo štandardného kupé sa preniesla aj do vrcholnej verzie, takže vlastne musíme vziať do úvahy nové svetlá vpredu aj vzadu. Od bežných modelov sa odlíši novými nárazníkom a iným tvarom koncoviek výfukov. Úplne dokonale na model sadne maska Panamericana.
Jasné, aj vnútri je možnosť dvoch displejov, pričom ten v strede je väčší ako na vašom tablete, ale to nie je práve zásadné vylepšenie. Taký titul sa skôr hodí volantu s prvkami z inovovanej triedy S. Za príplatok bude AMG Drive Unit pridaným kruhovým ovládačom a párom malých farebných displejov na ľavom lúči volantu.
Auto bude mať 6 nastavení, Slippery (klzko), Comfort, Sport, Sport+ a Race. K týmto sa pridáva Individual, v ktorom sa dá nastaviť každá časť samostatne. Agilita auta sa nastavuje tiež samostatným prepínačom s voľbami Basic, Advanced,Pro a Master, podľa toho ako sa vodič cíti. Úrovne sú takmer ako v nejakej počítačovej hre.
No, ale poďme pod kapotu. Je tam štvorliter biturbo s výkonom 350 kW (475 k) pre C63, alebo 375 kW (510 k) pre C63 S. To je takmer rovnaké. Vlastne nie takmer, je to rovnaké. Ale o menežovanie výkonu sa stará nová prevodovka s deviatimi prevodovými stupňami, čo znamená, že pribudli dva prevody. Čas na stovku je vraj rovnaký, ale zároveň by sa teda mala znížiť kombinovaná spotreba.