Mercedes nezabudol ani na tých, ktorí chcú mať škatuľové tvary auta, ale prieči sa im spotreba nad 15 litrov. Doktor z hôr predsa nemôže byť rentabilný s takým žrútom. G500 a G63 AMG nie sú úplne pre každého. To vlastne nie je ani G350d, ale stále je ekonomickejšou alternatívou modelového radu.
Od G500 ho nerozoznáte. Nemáte šancu. Najmä ak majiteľ dal odstrániť nálepky zo zadnej časti. Tie sú jediným poznávacím znamením. Zvuk sa nedá pri vypnutom motore rozoznať. Keď však naštartuje, tak by mal byť zvuk vyrovnanejší ako v prípade predchádzajúceho Véčka.
Radový šesťvalec sa predstavil v S350d. Teraz sa dostáva aj do terénneho auta. G350d bude mať teda trojliter na naftu, ktorý produkuje až 210 kW (286 k). Pritom krútiaci moment 600 Nm je dostupný od 1200 do 3200 otáčok.
Aj vďaka 9-stupňovej automatickej prevodovke dokáže tento model dosiahnuť stovku za 7,4 sekundy a maximálne sa rozbehne na 200 kilometrov za hodinu. Priemerná spotreba je, podľa WLTP, pod hranicou 10 litrov na sto kilometrov.
Produkcia v rakúskom meste Graz začne v januári a prví zákazníci ešte možno stihnú snehovú nádielku, ak ostane do prvých jarných dní. Pod magickú hranicu 100-tisíc eur sa dostane aj cena modelu.