Gallardo už trocha zostarlo, veď má desať rokov, čo na model nie je málo. Ale je to presne ten vek, ktorý dosahujú Lambá, keď prichádza ich nástupca. Nástupca dostane meno Huracán. Znie to dostatočne španielsky. Takže buď by mohol byť názov z mexickej telenovely, alebo z hurikánu po španielsky. Skôr to druhé. Ale Lamborghini sú pomenúvané podľa býkov. A prekvapenie, v roku 1879 v Alicante bojoval býk Huracán z plemena Conte de la Patila.
Dizajn bol prekvapením. Nie je tak pompézny ako predvádza Aventador, ale skôr sa drží pri zemi. Dalo by sa povedať, že má veľmi blízko konceptu nového Lotusu Esprit predstavenému pár rokov dozadu. Jednoduché tvary občas preruší seknutie sekerou, napríklad svetlá, zadné výduchy a nasávacie otvory za prednými sedadlami.
Vnútro s hranami a tvarmi pripomínajúcimi F117A Stealth Fighter ide po vzore Reventónu a Aventadoru. Na naštartovanie treba dvihnúť klapku, ako keby vodič išiel vypustiť minimálne medzikontinentálnu strelu.
Príjemná informácia prichádza v priečinku motor. Aj napriek splneniu emisnej normy Euro 6 je to agregát s usporiadaním V10 a objemom 5,2 litra. Názov LP610-4 naznačuje výkon. Huracán dosahuje 448 kW (610 k) pri 8250 otáčkach a 560 Nm pri 6500 otáčkach. S hmotnosťou 1422 kilogramov slušne zacvičí. Stovka za 3,2 sekundy a dvojstovka za 9,9 sekundy. Maximum je na hodnote 325 km/h a spotreba vraj len 12,5 litra na sto.
Zlou nie je ani informácia o pohone všetkých kolies. Zamrzí použitie výlučne automatickej dvojspojkovej prevodovky. Takže žiadna otvorená kulisa s presne zapadujúcimi stupňami. Najmanuálnejšie sa dá radiť megapádlami pod volantom, ktoré začínajú skoro pri podlahe a končia až pri streche. Jasné, že nie, ale sú fakt obrovské.
O cene sa zatiaľ nehovorí, viac svetla by mal priniesť autosalón v Ženeve.