Nie, Nissan GT-R naozaj nebol pomalý, ale aj tak to nič nemení na fakte, že všetci čakali na vrcholnú verziu Nismo. To bude tá správna Godzilla, ktorá rozdrví všetko, čo sa jej postaví do cesty. No a čas na Ringu hovorí veľa. Nie je to síce úplne najlepší čas v histórii okruhu, ale aj tak je hodný rešpektu. Vlastne na to asi nemá ani nikto, ehm, odvahu. Stefan Bellof drží rekord 6 minút a 11,13 sekundy už 28 rokov, ale to bolo úplne iné auto, ktoré by na cestu nemohlo.
Za siedmymi minútami a 8 sekundami na Nürburgringu je pri Nisme posilnený motor V6 s dvoma turbami a 3,8 litrami objemu. Z hodnôt 401 kW (545 k) a 627 Nm sa Nismo dostalo na 442 kW (600 k) a 652 Nm. Zvýšenie výkonu bolo možné vďaka revidovanému systému nasávania a výfuku. No a určite pomohli aj väčšie turbá odvodené od tých vo verzii pre preteky GT3. Podľa Nissanu je práve tento výkon akurát, aby sa nepoškodila prevodovka.
Nismo GT-R stojí na 20-palcových diskoch obutých do pneumatík 255/40 RF-20 so systémom Run Flat. Nesú názov Dunlop SP Sport Maxx GT 600 DSST s lepším gripom ako kedykoľvek predtým. S príplatkovým okruhovým balíkom dal Michael Krumm, bývalý šampión FIA GT1, Ring za 7 minút a 8,69 sekundy.
Okruhový balík prináša karbónové doplnky a hlavne predný a zadný spojler. Karbónové diely dokázali znížiť hmotnosť o 64,8 kila. Tiež dôležité sú úpravy podvozku s nastaviteľnými tlmičmi Öhlins.
Podľa dostupných informácii by sa auto s príplatkovým balíkom na okruhy malo zmestiť do 200 tisíc amerických dolárov, čo v prepočte znamená 148 tisíc eur.