Vedenie Audi si asi povedalo, že ich označovanie je príliš jednoduché. A aj bolo, jednoduché a prehľadné. Ale nikto nevedel, že s čím sa stretol. Palivom áno, nápisy TDI a TFSI na kufri boli, ale výkon sa odhadnúť nedal.
Takže aby ste vedeli, že tie štyri krúžky nemáte predbiehať, pripravilo Audi takú malú novinku. Ku každému označeniu motora, rozumej TDI, alebo TFSI, pribudnú dve čísla. Budú od 30 do 70 a po päť sa budú zvyšovať podľa výkonu.
Audi objavilo Ameriku. Podobnú frajerinu si už dávnejšie vymyslelo Volvo. Inak, vedeli ste, že prvá generácia Volva S40 sa mala volať S4, ale Audi napadlo Volvo, tak to pridalo ešte nulu. Ale naspäť ku novému označovaniu. Bude to celkom zaujímavé, ale zároveň divné, keď to bude nalepené na aute.
Jednotlivé výkonové hranice sú pre číselné označenia takéto:
30: 81-96 kW (110-130 k)
35: 110-120 kW (150-163 k)
40: 125-150 kW (170-204 k)
45: 169-185 kW (230-252 k)
50: 210-230 kW (286-313 k)
55: 245-275 kW (332-374 k)
60: 320-340 kW (435-462 k)
70: od 400 kW (544 k)
Takže 70TFSI s Fabiou HTP neodporúčame predbiehať. Už teraz však vieme, čo bude povinným príplatkovým prvkom každého nového Audi. Bude to položka s názvom „Odstránenie označenia motora“.