O Lexuse NX sme nedávno napísali, že jeho dizajn je až prehnaný. Asi tým, ktorí ho vytvárali dobre platili nadčasy a nechcelo sa im len tak sedieť, prípadne hrať Angry Birds na záchode. Také GS však už vyzerá pekne. Aj RC a RC-F. Teda to bolo doteraz.
Predstavenie LC500 vyrazilo dych. Auto je skoro krajšie ako LFA! Nové vrcholné športové kupé má síce označenie, z ktorého sa krížia oči, ale vyzerá vynikajúco. A najlepšie na ňom je, že nie je len konceptom. Je rovno prototypom, ktorý je pripravený do produkcie.
Veľa tvarov zdieľa s konceptom LF-LC. Obrovská predná maska z votrelca je poznávacím znamením Lexusov (nespisovný tvar, správne by malo byť Lexov, ale to znie fakt strašne). Na LC však nevyzerá neprístojne a popri dokonale zložitých predných svetlách aj celkom zaniká.
Interiér je výber toho, čo už automobilka použila. Ale to nevadí, hlavne, že nebude musieť byť kompletne v pieskovej farbe ako na fotkách. Nie je zlá, ale na športové auto sa nehodí. Krásne sú však výplne dverí s rozbiehajúcimi sa líniami.
Najlepšie je však pod kapotou. Zadné kolesá poháňa atmosférický päťlitrový osemvalec. Dá sa nájsť aj v RC-F a GS-F. Aj vďaka 32 ventilom ponúkne 351 kW (477 k) a 530 Nm. Na rozdiel od RC-F má však novú 10-stupňovú prevodovku a na stovku zrýhli za 4,5 sekundy. Vážne? 10 stupňov? A nedáme rovno prevodovku s kamiónovým počtom? Podľa slov automobilky je však menšia ako súčasné osemstupňové.