Range Rover Evoque už nie je tým, čím by Range Rover mal byť. Už nie je výslovne terénno-luxusným off-roadom. Je len luxusným SUV. V teréne nezvláda ani polovicu toho, čo plnohodnotný Range Rover. Ale facelift mu pridá pár detailov. Síce nepomôžu v teréne, ale pridajú kredit na parkovisku nákupného centra.
Vpredu as predstaví nový nárazník s omnoho väčšími otvormi na prívod vzduchu k motoru. Zmenená maska je nič oproti svetlám využívajúcim výlučne diódy LED. No a vzadu sa objaví nový spojler a nové rozloženie zadných svetiel.
Vnútro zase charakterizujú nové výplne dverí, nové sedadlá a inovovaný informačno-zábavný systém s osempalcovým dotykovým displejom. Z veľkého Range Roveru si Evoque šlohol All-Terrain Progress Control, systém zabezpečujúci pohyb auta v rôznych terénoch.
Výrazné zmeny nastali pod kapotou. Td4 je odteraz naftový štvorvalec z rodiny Ingenium. Je až o 20-30 kilogramov ľahší vďaka hliníkovej konštrukcii. Dosahuje buď 110 kW (150 k), alebo 132 kW (180 k). Benzínová alternatíva Si4 s prepĺňaním má až 177 kW (240 k). Vďaka tomu zrýchli na stovku za 7,6 sekundy a dostane sa na 217 km/h.
Do ponuky pribudne ešte aj milión všelijakých pomocníkov, ktorí už skoro nebudú ani šoféra potrebovať. Ale tie dve plutvy na streche sú ako čo? Dvaja naraz útočiaci žraloci? Alebo kosatka Willy s kamarátom?