Keď Apple predstavilo iPhone 5, tak bolo jasné, že ďalší rok príde novinka s označením 5S. Ale niektorých prekvapila lacnejšia verzia 5C zabúdajúca na kovy a využívajúca plast. No a čo to má spoločné s McLarenom? Jednoduché!
Aj McLaren najskôr predstavil výkonnejšiu verziu 570S. No a potom prišla lacnejšia s Céčkom. Do ponuky prichádza 540C. Vyzerá trochu odlišne a má vlastné 19 palcové disky vpredu a dvacky vzadu so strieborným povrchom.
Lacný kus neznamená socku výbavu. Veď 540C má tiež luxusne vyzerajúcu kožu vnútri, či sedempalcový displej s dotykovým ovládaním.
Zadné kolesá poháňa 3,8-litrový osemvalec. Ale pre potreby 540C bol priškrtený na 397 kW (540 k) a 540 Nm. Spojenie so sedemstupňovou automatickou prevodovkou vytvára koncert, ktorý stovku zahrá za 3,5 sekundy. Dvojstovkové Allegro sa dostaví za 10,5 sekundy. Max sa vyrúti na 320 km/h.
Prerobený podvozok má väčšiu šancu na každodenné používanie. Hliníkové prvky karosérie a karbónový monokok pomohli k tomu, že pohotovostná hmotnosť je iba 1311 kilogramov. Najlacnejší model McLarenu v histórii bude stáť 126 tisíc britských libier. Predpoklad je, že európska verzia sa bude predávať za približne 155 tisíc eur.