Range Rover je nekorunovaný kráľ luxusných terénnych áut. Jediný kandidát, ktorý mu reálne dýcha na krk je Mercedes G. Ale ten už má niečo za sebou a aj napriek neustálym modernizáciám je Range proste niekde inde.
Jeho verziu od Mansory budete buď milovať alebo nenávidieť. Britské SUV od úpravcu dostalo hromadu karbónových dielov. Športový predný nárazník s obrovskými otvormi na prívod vzduchu poskytol miesto na LED denné svetlá. Karbónová kapota pomáha cez vstavané ptvory odvádzať teplo od motora. Spodný spojler nárazníka a maska sú tiež z rovnakého materiálu a dotvárajú celkový dojem mohutnosti.
Bodykit pokračuje plynulo rozšírenou karosériou do zadného nárazníka s výrazným difúzorom. Do rozšírených blatníkov zapadli disky s priemerom 22 palcov obuté do pneumatík 305/35 ZR22 Ultrac Vorti od výrobcu Vredestein. O interiéri nemá cenu ani písať. Ak niektobude chcieť žltý karbón a oranžovú kožu, Mansory to splní.
V prípade naftového osemvalca SDV8 ponúka Mansory zvýšenie výkonu o 51 kW (70 k) a krútiaceho momentu o 70 Nm na 301 kW (409 k) a 770 Nm. Vraj v štádiu testov figuruje aj výkonnejšia altenatíva s 477 kW (650 k) a 800 Nm.
Range Rover by Mansory nie je tým úplne odstrašujúcim príkladom, ale aj tak vytvára otázku, čo bolo zlé na normálnej verzii.