Mansory si trúfol na nový Range Rover

Range Rover je nekorunovaný kráľ luxusných terénnych áut. Jediný kandidát, ktorý mu reálne dýcha na krk je Mercedes G. Ale ten už má niečo za sebou a aj napriek neustálym modernizáciám je Range proste niekde inde.

Jeho verziu od Mansory budete buď milovať alebo nenávidieť. Britské SUV od úpravcu dostalo hromadu karbónových dielov. Športový predný nárazník s obrovskými otvormi na prívod vzduchu poskytol miesto na LED denné svetlá. Karbónová kapota pomáha cez vstavané ptvory odvádzať teplo od motora. Spodný spojler nárazníka a maska sú tiež z rovnakého materiálu a dotvárajú celkový dojem mohutnosti.

Bodykit pokračuje plynulo rozšírenou karosériou do zadného nárazníka s výrazným difúzorom. Do rozšírených blatníkov zapadli disky s priemerom 22 palcov obuté do pneumatík 305/35 ZR22 Ultrac Vorti od výrobcu Vredestein. O interiéri nemá cenu ani písať. Ak niektobude chcieť žltý karbón a oranžovú kožu, Mansory to splní.

V prípade naftového osemvalca SDV8 ponúka Mansory zvýšenie výkonu o 51 kW (70 k) a krútiaceho momentu o 70 Nm na 301 kW (409 k) a 770 Nm. Vraj v štádiu testov figuruje aj výkonnejšia altenatíva s 477 kW (650 k) a 800 Nm.

Range Rover by Mansory nie je tým úplne odstrašujúcim príkladom, ale aj tak vytvára otázku, čo bolo zlé na normálnej verzii.