Sekcia hotvanov je zatiaľ neobsadená. Trochu sa o ňu usiluje Ford s Transitom Custom Sport. Ale ten má najmä vizuálne kvality. Teda má aj rýchle pruhy, ktoré pridávajú minimálne stovku koní a tiež dostal pekné osemnásťpalcové zliatinové disky.
Lenže aj vizuál niekedy potrebuje nakopnúť. Nie doslovne, samozrejme. O to sa práve stará úpravca MS-RT so svojou verziou R-Spec. Firma má už dvadsať rokov skúseností s prípravou rally áut. Takže zameranie úpravy Transitu je naozaj očakávateľné.
Ako základ pre R-Spec poslúžila verzia, ktorú už úpravca má v portfóliu. Pod kapotou je dvojlitrové TDCi, ktoré malo pôvodne 125 kW (170 k) a 405 Nm. Lenže to bolo pred inštaláciou nových vedení vzduchu, čiže rúr a hadíc, pred novým výfukom a pred preprogramovaním riadiacej jednotky. Po týchto zásahoch sa podarilo dosiahnuť hodnoty 153 kW (208 k) a 486 Nm. To už na svižnejšiu jazdu určite stačí, veď ani základ nedostatkom výkonu netrpí.
Exteriér, rovnako ako interiér, získali šialené tvary. Vpredu je nový, ale naozaj agresívny nárazník. Pri obrubníku by s ním ani Chuck Norris neparkoval. Vzadu zase nájdete difúzor, veď prítlak je tiež nutný. A to nespomíname ešte krídlo a prahy. Veľké zliatinové disky ste asi očakávali, to aj my. Majú 20 palcov a výrobcu OZ Racing. Väčší rozmer je za príplatok 500 britských libier, štandardom R-Spec sú osemnástky.
Za 35 995 libier máte športovú dodávku, ktorá má športové sedadlá od Recara s modrými bezpečnostnými pásmi. Jediný problém je, že MS-RT vyrobí len 50 kusov. Teda druhý problém je zase, že budú len s pravostranným riadením.