Facelifty majú rôzne zásady. Auto musí vyzerať inak, ale pritom rovnako. Teda až na niektoré výnimky. Multiplu prekopali úplne. Ale veď s Hondou HR-V až také extrémy robiť netreba, takže zmeny sú fakt decentné. Až teda na pohonnú jednotku.
Základom vizuálneho prerodu je použitie širokej chrómovej lišty vpredu na maske chladiča. Je to niečo ako majú verzie Civicu, ale jemný chrómový pás bol decentnejší a krajší. Zmenili sa aj otvory okolo hmloviek. Sú vyššie a nevyzerajú ako zlisované niečim ťažkým zvrchu. No a vzadu je naviac chrómová lišta nad evidenčným číslom. Keď bling, tak na oboch stranách.
Vlastne vpredu je ešte dôležitý nový prvok. Najvyššie výbavy dostanú nové LED predné svetlá odvodené od tých v Civicu. Vnútri sa toho veľa nestalo, len sú vraj použité nové materiály s kvalitnejším povrchom.
Vizuálne zmeny sú fajn, ale čo sa udialo s motormi? Jedine 1,5 i-VTEC ostal tak ako bol, s výkonom 96 kW (130 k). Naftový motor si síce svojich 88 kW (120 k) zachová, ale bude musieť prejsť nejakými zmenami. To znamená, že kým benzín bude už na jeseň, nafta až budúci rok, ale na začiatku. Úplne novým agregátom pre HR-V bude 1,5 turbo. Avšak ešte nevieme výkon. V novom CR-V má buď 127 kW (173 k), alebo 142 kW (193 k).
Ozaj, a facelift prinesie aj novú farbu, modrú metalízu. Koniec hlásenia.