V osemdesiatych rokoch sa na trhu objavilo Ferrari Testarossa. Nádherné kupé s jedným zrkadlom, teda na začiatku výroby, ale hlavne s dvanásťvalcom s protibežnými piestami. Ak ste ho videli vo filme, tak bolo popri Lamborghini Countach, presne v takejto bielej vo Vlkovi z Wall Street.
Presne biele si zobral ako základ úpravca Officine Fioravanti a spravil ho modernejším. Avšak základ motora, dvanásťvalec s objemom 4,9 litra ostáva rovnaký. Akurát teraz ponúka 375 kW (510 k) a 599 Nm. To je výrazný pokrok oproti pôvodnej verzii, ktorá mala 287 kW (385 k) a 490 Nm. O tom, čo sa s motorom udialo, aby dosahoval tento výkon zatiaľ nie je nič známe, ale postupne sa nejaké detaily ukážu.
Vďaka vyššiemu výkonu ako malo dokonca aj Ferrari F40 sa táto Testarossa dostane na 324 kilometrov za hodinu. Pritom pôvodná mala trochu problém dosiahnuť 280. Výhodou pri spomaľovaní budú určite nové brzdy s ABSkom a trakčná kontrola, ktorá pomôže pri rozjazde. Podvozok tiež nezostal pôvodný. Teraz je Testarossa, ktorá dostala restomod, na elektronicky nastaviteľných tlmičoch Őhlins a spomenuté brzdy sú od firmy Brembo.
Zvonka je však táto Testarossa takmer rovnaká ako pred takmer 40 rokmi. Akurát disky nemajú priemer 16 palcov, ale 17 vpredu a 18 vzadu. Poriadne pneumatiky sú samozrejmosťou, ale väčšie disky boli nutné kvôli lepším brzdám.
Vnútri je veľa plastových prvkov nahradených hliníkovými. A audio podporuje Apple CarPlay, pričom Fioravanti nechal aj dobový telefón. Je prerobený tak, aby fungoval na bluetooth a dalo sa z neho telefonovať aj v súčasnosti. Zaujímavou správou je, že sa pri úprave podarilo ušetriť až 130 kilogramov hmotnosti, aj keď pôvodný plán znel 120 kilogramov.
Táto Testarossa, naviac iba s jedným zrkadlom, je naozaj perfektná.